Закрити

Форма реєстрації

Всі поля обов’язкові для заповнення!

01Інформація про відеороботу

Введіть коректні дані
Номінація
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Фільм на мобільний телефон
  • Вебізод
  • Драма
  • Комедія
  • Жахи
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Стать режисера
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Чоловік
  • Жінка
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть рiк у форматі ХХХХ
Введіть коректні дані
Скріншот відеороботи (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Фото режисера (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Введіть коректні дані

02Контактна iнформацiя

Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть телефон у форматі +3хххх-ххх-хх

Ура-Ура!

Форма заявки на фестиваль «Де кіно. Епізод 2» заповнена успішно.

Ваша робота майже там, де кіно.

Вже скоро ми її отримаємо і повідомимо щодо подальшої участі в конкурсі.

Успіхів!

З любов’ю,
команда фестивалю
Подати роботу
Квест
гортай вниз
15.5.2017 alt

З чого почати знімати кіно: поради та лайфхаки від Любомира Левицького

До списку новин alt

Другий освітній майстер-клас у рамках освітньої частини фестивалю «Де кіно» зібрав аншлаг присутніх. 11 травня послухати лекцію продюсера та члена журі в номінації «жахи» Любомира Левицького до HUB 4.0 прийшла чимала кількість креативних особистостей.


Налаштувавшись на творчий лад, за келихом ігристого вина від партнеру зустрічі ТМ «MARENGO» гості намагалися занотувати кожне слово Любомира. Лекція виявилися настільки крутою, що нам ледве вистачило трьох годин, аби проговорити найважливіше та зрозуміти «З чого почати знімати кіно».


Якщо вам не вдалося прослухати все наживо − наші нотатки з головними меседжами майстер-класу неодмінно стануть в нагоді. Прочитайте уважніше та вперед робити правильні перші кроки в зйомці власного фільму.


Задачі фільммейкера


Знайдіть свою аудиторію

Дайте собі відповіді на такі запитання, як: кому потрібно те, що ви робите, хто прийде на це кіно, хто буде його дивитися.


Забудьте про власне я

Кіновиробництво – колективна робота, тому в цій сфері не можна бути егоїстом. Витратьте час, щоб зібрати довкола себе класних людей – сильну команду, якій ви довіряєте. Діліться та беріть щось від інших. Пам’ятайте – результат один на всіх.


Поєднуйте професійний талант з вмінням продавати себе

Можна бути суперталановитою особистістю, але якщо ви не навчитеся проштовхувати себе – для цієї вашої здібності так і не знайдеться можливість реалізації. Заробляйте професійну репутацію та здобувайте імідж «свого хлопця» в професійних колах/тусовках. Будьте своїм чуваком, але разом із тим, професіоналом.


Знайдіть, у чому ваша унікальність

Запам’ятайте, схема «я вмію все» – нівелює ваші шанси на успіх. Унікальність спеціаліста полягає в тому, що він круто робить щось одне, але разом з тим також працює й розвивається в інших напрямках.


З чого почати


1. Головне – це сценарій

Для того, щоб почати знімати, обов’язково потрібен сценарій, бо саме він є тим без чого не обійдеться жоден кінопроект. Якщо він крутий, то будьте певні, що повз нього не пройде ні один продюсер або інвестор, адже вдалий сценарій, мов класна локація для ресторану − місце потенційного заробітку.


2. Сценарій має бути недорогим

Зверніть увагу, що вже на рівні сценарію дуже важливо закласти до нього витрати бюджету на реалізацію. Визначення вартості власного кіно – дуже цінується в професійному світі, адже в кінобізнесі таланти без грошей нічого не варті, і навпаки. Саме тому пам’ятайте, що для того, щоб сценарій продавався, продюсерам має бути вигідно його знімати, а отже чим малобюджетніший він, тим більше у нього шансів на інвестування.


3. Сценарій має бути якісним

Пам’ятайте, сценарій пишеться в спеціальних програмах, не в ворді. Ні один продюсер не візьме читати сценарій не написаний в правильному форматі. Спробуйте користуватися такими програмами, як: Final Draft, Fade In, Celtx.

Якщо ви не вмієте писати сценарії власноруч, але не маєте знайомих сценаристів – вчіться самостійно.

Шукайте в мережі правильну літературу та тренуйтеся. Зокрема, беріть готові фільми й перекладайте їх на сценарій, а потім порівнюйте з оригіналом і шукайте власні помилки. Таким чином ви автоматично усвідомите структуру та інтуїтивно зрозумієте, як це працює. Не забувайте й про термінологію, читайте книжки про сценарну майстерність, щоб розуміти професійну мову.


4. Не пишіть сценарій одразу

Боріться за вашу ідею на рівні синопсису – це і є ваш сюжет фільму на 1-2 сторінках. Далі влаштуйте йому справжній краш-тест: спочатку відправте всім знайомим та поцікавтесь їх враженнями від прочитаного, а після цього покажіть синопсис ще й дистриб’юторам, аби зрозуміти, чи має ваше кіно комерційний потенціал.


5. Маючи синопсис, розпочинайте працювати над трітментом

Якщо ви режисер, то це має бути режисерський трітмент, де буде покроково прописано ваше бачення зйомки цього кіно.

Окремо необхідний детально розписаний трітмент по сценам, де на різних картках (аркушах) ви розкладете кожну сцену вашого фільму. Це полегшить як методику зйомки, так і дасть можливість виписати для вас ідеальний сценарій.


6. Складіть презентацію

Щоб продати ваш проект, вам не обійтися без презентації. Це має бути звичайний pdf-файл задизайнений в елементарному дизайні, який передає настрій майбутньої стрічки з доданням комерційної складової.


Лайфхаки


Візитка

Елементарний спосіб, який круто працює – це бізнес-кард, тобто візитка. Ви друкуєте звичайну візитну картку і на ній пишете своє ім’я, контакти та ким хочете бути (режисером, продюсером, актором, художником-постановником, освітлювачем…ким завгодно). Друкуєте їх у великій кількості та роздаєте всім і всюди.

Так, попри всі жарти знайомих та оточуючих, з часом ви почнете асоціювати себе з цією професією.


Досвід

Є елементарний спосіб стати крутим фільммейкером протягом 1 року. Це кейсова система навчання. Вона працює по такій схемі: ви приходите в кінотеатр, дивитися кіно, повертаєтесь додому, відкриваєте комп’ютер, створюєте папочку з назвою фільму, який проглянули, і починаєте власний рісерч для збору максимально різнопланової інформації про стрічку: коли була створена, якими компаніями, яка їх історія, які актори там знялись, чому вони там знялись, чому саме цих акторів зняли, чи знімав раніше режисер цих акторів, шукаєте бекстейджі, інтерв’ю акторів, режисерів, продюсерів, виробників, дистриб’юторів, дивитеся прокат, аналізуєте в яких країнах йде це кіно, проглядаєте бокс-офіси цього кіно. Так, в результаті у вас в голові складається об’ємний кейс про конкретний фільм з відповідями на всі можливі запитання.

Це система, яка ґрунтовно зробить вас фільммейкером та дасть круті теоретичні й сучасні знання. За рік ви будете багато в чому орієнтуватися.

Кінопрофесія, це як медицина, тут потрібно дуже добре вивчити теорію, але теорія без практики не працює.


Станьте вигідним

Якщо існує правило успіху, то воно звучить приблизно так «Стань вигідним». Усвідомивши, що ви вигідні комусь, знайте, що однією ногою ви вже на стороні успіху.


Жахи вимагають унікального концепту

Хорор-муві – це той єдиний жанр в кінобізнесі, де все будується на концепті. Усі інші жанри потребують кінозірок. Приділяйте увагу крутим ідеям, дивіться багато відео, як кліпів так і рекламних.


16

Є багато цікавих історій і камера під рукою?
Клас!

Подавай свою роботу на фестиваль і стань тим самим переможцем!

Подати роботу
0