Закрити

Форма реєстрації

Всі поля обов’язкові для заповнення!

01Інформація про відеороботу

Введіть коректні дані
Номінація
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Фільм на мобільний телефон
  • Вебізод
  • Драма
  • Комедія
  • Жахи
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Стать режисера
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Чоловік
  • Жінка
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть рiк у форматі ХХХХ
Введіть коректні дані
Скріншот відеороботи (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Фото режисера (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Введіть коректні дані

02Контактна iнформацiя

Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть телефон у форматі +3хххх-ххх-хх

Ура-Ура!

Форма заявки на фестиваль «Де кіно. Епізод 2» заповнена успішно.

Ваша робота майже там, де кіно.

Вже скоро ми її отримаємо і повідомимо щодо подальшої участі в конкурсі.

Успіхів!

З любов’ю,
команда фестивалю
Подати роботу
Квест
гортай вниз
28.4.2017 alt

Що таке вебізод та як працювати з його фішками: ТОП-5 порад від Вікторії Шульженко

До списку новин alt

Що таке вебізод та як працювати з його фішками: ТОП-5 порад від Вікторії Шульженко


27 квітня у рамках освітньої частини фестивалю «Де кіно» стартував перший майстер-клас «Що таке вебізоди? Структура і відмінності від інших типів відео в Інтернеті». Із новим та стрімко набуваючи популярності веб-явищем присутніх знайомила Вікторія Шульженко, член журі в номінації «Вебізод», генеральний продюсер телеканалу «ТЕТ» та український влогер.


У невимушеній атмосфері за келихом ігристого вина від партнеру зустрічі ТМ «MARENGO» гості легко та без зайвих формальностей поспілкувалися з Вікторією. Охочих дізнатися все про внутрішню кухню формування таких нових коротких інтернет-форм привітно зустрічав комфортний HUB 4.0.


Послухати Вікторію прийшла чимала компанія творчих та харизматичних особистостей і, якщо з тих чи інших причин Ви не змогли опинитися у їх кількості − ТОП-5 головних меседжів вечору допоможуть Вам стати більш просунутим веб-контент-мейкером.


1. Вебізод – це повноцінний міні-фільм для Інтернету з оптимальною тривалістю до 7 хвилин, який по формату може бути як доповненням до сюжетної лінії існуючої оффлайн-історії, так і самостійним веб-продуктом. Використовує всі ті ж структурні елементи, що притаманні будь-яким іншим кінопродуктам.


2. Найголовніше – це тривалість. Лаконічність, на жаль, чи на щастя, близька родичка таланту й успіху. Тож врахуйте що, хронометраж вашого відео, в залежності від платформи, має бути до 8-10 хвилин, а у випадку розміщення на Facebook, то й взагалі до 3 хв.


3. Вибуховий старт. Увагу глядача потрібно завоювати за перші 10 секунд вашого ролика, якщо цього не станеться, то вже ні оптимальна тривалість, ні навіть яскравий сюжет вас не врятують.


4. Розраховуючи використати вебізод як додаткове онлайн-промо для збільшення популярності основного продукту, зважте, що контакт буде відбуватися вже зокрема з тією аудиторією, яка може не знати тебе оффлайн. Якщо після запуску вебізоду, ваша історія не вражає кількістю переглядів – це стовідсотково вказує на помилки, виправляти які потрібно до тих пір, поки перегляди не підуть в гору.


5. Фішка вебізоду, як і будь-якого іншого діджитал-контенту – отримати доступ до додаткової аудиторії. Тому, якщо Ви вже підкорили достатню кількість власної ЦА, не обмежуйтеся лише нею. Рано чи пізно кожна історія може приїстися навіть суперлояльному глядачеві.

Є багато цікавих історій і камера під рукою?
Клас!

Подавай свою роботу на фестиваль і стань тим самим переможцем!

Подати роботу
0