Закрити

Форма реєстрації

Всі поля обов’язкові для заповнення!

01Інформація про відеороботу

Введіть коректні дані
Номінація
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Фільм на мобільний телефон
  • Вебізод
  • Драма
  • Комедія
  • Жахи
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Стать режисера
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Чоловік
  • Жінка
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть рiк у форматі ХХХХ
Введіть коректні дані
Скріншот відеороботи (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Фото режисера (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Введіть коректні дані

02Контактна iнформацiя

Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть телефон у форматі +3хххх-ххх-хх
Якщо у вас виникли складності при подачі роботи, напишіть, будь ласка, нам на пошту: festival@dekino.com.ua або на офіційну сторінку "Де кіно" в Facebook

Ура-Ура!

Форма заявки на фестиваль «Де кіно. Епізод 2» заповнена успішно.

Ваша робота майже там, де кіно.

Вже скоро ми її отримаємо і повідомимо щодо подальшої участі в конкурсі.

Успіхів!

З любов’ю,
команда фестивалю
гортай вниз
23.6.2017 alt

Як історії можуть продавати історії: інсайти від Світлани Павелецької та Поліни Толмачової

До списку новин alt

Четвер – вже майже улюблений день тижня для нашого «Де кіно», адже він неодмінно вражає гігабайтами корисної інформації з майстер-класів освітньої частини фестивалю. Так, 22 червня, Світлана Павелецька, PR-директор 1+1 медіа та Поліна Толмачова, маркетинг-директор FILM.UA Group розповідали про те, як історії можуть продавати історії.




Перевірена на власному досвіді теорія, що підкріплена реалізованими кейсами, нотувалася гостями в замітки гаджетів та записників від першого до останнього слова лекторів. Симбіоз досвіду чарівних спікерів у поєднанні з келихом ігристого вина «MARENGO» створили в HUB 4.0 атмосферу креативного вечору.


Про що ж розповідали наші чарівні співорганізаторки фестивалю «Де кіно»? Нижче ми зібрали для вас головні цитати майстер-класу.


Світлана Павелецька про те, як і з чого почати продавати історії


Будь-яке кіно − це і історія. Життя зараз − це теж історії і для того, щоб їх розповідати, потрібно розуміти безліч речей.


Неважливо просуваєте ви кіно, документалку, новини, серіал або крем для гоління. У сучасних комунікаціях усі давно відійшли від опису свого продукту і намагаються розповідати історії.


Сьогодні успішні розповідачі історій використовують дуже просту схему − відповіді на певні питання


1. Вам потрібно зрозуміти, чи є привід про який можна розповідати?


2. Чи цікавий комусь цей конкретний привід? Зокрема, ми говоримо не про бабусю оповідача, а про ідеальну існуючу цільову аудиторію його історії. Кожен розповідач повинен мати реального глядача перед очима і відсилати себе до того, заради чого він це робить.


3. Чи є у всій цій історії герой і чи є у нього конфлікт? Чи викликає це все емоцію?


Якщо ви не зможете знайти відповіді на хоч одне із запитань вище, то швидше за все ваша історія вийде так-собі і практично нікому не стане цікавою.


Поліна Толмачова про закон «Зерна» в сторітейлінзі


Хоч як би не скорочувалася історія − вона ніколи не зникне. Сприймати, слухати і розповідати історії стало такою ж базовою потребою для людей, як їжа, сон, секс.


Історія завжди розповідається з певною метою і для її досягнення. Наприклад, вона може бути, як маленька − видати емоції, так і глобальна − стати лідером думок і заробляти на цьому гроші.


Пам'ятайте, що слухач завжди бажатиме брати участь в вашій історії. Якщо він не зможе ідентифікувати себе з вашим персонажем − то він ніколи не буде її слухати чи дивитися.


Існує багато законів сторітейлінгу. Один з них, який працює скрізь − це закон «Зерна» або ключового повідомлення, адже абсолютно будь-яку історію можна звести до декількох речень, а іноді і до одного. Останнє − велике мистецтво.


А далі, коли ви сформулювали для чого розповідаєте історію, вам потрібно посадити це зерно в усьому, що ви говорите, пишете, робите і створюєте.

Будь там, де кіно!

Любиш сучасне українського кіно? Долучайся до нашої спільноти у Facebook та отримуй якісний контент!

Хей!
А ти вже приєднався до нашої спільноти кіношників в Facebook?
Тисни лайк та будь в курсі всіх новин!
Лайк!