Закрити

Форма реєстрації

Всі поля обов’язкові для заповнення!

01Інформація про відеороботу

Введіть коректні дані
Номінація
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Фільм на мобільний телефон
  • Вебізод
  • Драма
  • Комедія
  • Жахи
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Стать режисера
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Чоловік
  • Жінка
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть рiк у форматі ХХХХ
Введіть коректні дані
Скріншот відеороботи (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Фото режисера (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Введіть коректні дані

02Контактна iнформацiя

Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть телефон у форматі +3хххх-ххх-хх
Якщо у вас виникли складності при подачі роботи, напишіть, будь ласка, нам на пошту: festival@dekino.com.ua або на офіційну сторінку "Де кіно" в Facebook

Ура-Ура!

Форма заявки на фестиваль «Де кіно. Епізод 2» заповнена успішно.

Ваша робота майже там, де кіно.

Вже скоро ми її отримаємо і повідомимо щодо подальшої участі в конкурсі.

Успіхів!

З любов’ю,
команда фестивалю
гортай вниз
27.5.2017 alt

Як змусити глядача плакати: секрети від Олени Єремєєвої

До списку новин alt

25 травня традиційний майстер-класовий четвер у рамках освітньої частини «Де кіно» в HUB 4.0 був сповнений драми. Однак, зацікавлено слухаючи лекцію: Drama queen: як змусити глядачів плакати від Олени Єремєєвої, керівника жанрового напрямку 1+1 продакш, очам учасників було не до сліз, адже вони уважно вивчали презентацію.




Присутні були розчулені від відеовставок, але водночас активно записували поради, якими ділилася Олена. Здається, що для того, щоб встигнути занотувати усю корисну інформацію – слухачі мали б ще й вести записи на диктофони. А оскільки ми так і зробили, то поділимося секретиками з усіма.


Подумайте, що саме ви хочете сказати своєю роботою

Створюючи свій конкурсний продукт, усвідомте, що і навіщо ви хочете показати журі, розбираєтеся ви в цьому досконало, чи стосується це вас особисто, чи зачіпає вас ваша історія? Якщо ви будете не до кінця щирими, вам буде складно створити продукт, здатний зворушити хоч кого-небудь.


Драми забагато не буває ;)

Глядачі будуть постійно переглядати те, що дає їм можливість отримати емоції. Якщо в творі є хоч трішки драми, глядач може зіставити себе з героєм, емоційно залучитися до його проблеми, співпереживати − ви гарантовано отримаєте другий перегляд, адже він ще й ще раз повернеться до цієї історії, щоб пережити стан, у якому він перебував під час першого перегляду. Глядач сам підсвідомо хоче, щоб його почуття експлуатували (в хорошому розумінні цього слова), у решти просто немає мотивації дивитися.


Перетворюйте незначне в значуще

Через історію звичайної людини набагато простіше щось донести. Фокусуйте глядача на комусь одному і через нього показуйте значиму для суспільства тему.


Продумайте все на самому початку

Чим більше моментів ви будете продумувати на самому початку, тим дешевше вам обійдеться кінцевий продукт.


Фокусуйтеся на деталях

Відео надає нам можливість бачити крупним планом навіть дрібниці, тому використовуйте великі плани, деталі для передачі внутрішніх переживань героя. Вибудовуйте історію так, щоб деталь, на якій ви будете акцентувати увагу, допомогла вам рухати сюжет далі.


Знімайте найталановитіших акторів

Навіть якщо у вас немає ресурсів оплатити гонорар участі професійних акторів − спробуйте заразити їх ідеєю. Дійсно вартісний сюжет, а також ваша особиста енергія зможуть мотивувати зіграти у вашому фільмі й без гонорару.


Розширюйте кругозір

Читайте якомога більше навчальної літератури, порад професіоналів, дивіться й аналізуйте роботи своїх найталановитіших колег у тому жанрі, в якому бажаєте працювати самі.

Будь там, де кіно!

Любиш сучасне українського кіно? Долучайся до нашої спільноти у Facebook та отримуй якісний контент!

Хей!
А ти вже приєднався до нашої спільноти кіношників в Facebook?
Тисни лайк та будь в курсі всіх новин!
Лайк!