25 травня відбувся перший майстер-клас «Кіно.Вино.PR» у рамках професійної частини фестивалю Де кіно. За келихом вина від партнеру вечора ТМ Коблево чарівні Polina Tolmacheva з FILM.UA Group і Svitlana Paveletskaya з 1+1 media ділились секретами та рекомендаціями з просування кіно та серіалів.
Охочих послухати у гостинному HUB 4.0 зібралось чимало – справжній аншлаг. Крім того, окрім запланованих 1,5 години майстер-клас тривав майже на годину довше – слухачі просто засипали спікерів питаннями.
Цитати вечора:
Поліна Толмачова: "Будь-яка кампанія з просування кіно має тривати мінімум 6 місяців, щоб завоювати серця та душі людей".
Світлана Павелецька: "Якщо до вас прийде хлопчик або дівчинка і попросить 1000$ для просування вашого фільму через платні статті у виданнях, попрощайтесь з цією людиною. І витратіть цю суму на кращого спеціаліста. Публікації про вашу стрічку мають бути безкоштовними. І крапка".
Світлана Павелецька про джинсу у піарі на майстер-класі "Кіно. Вино. PR".