Закрити

Форма реєстрації

Всі поля обов’язкові для заповнення!

01Інформація про відеороботу

Введіть коректні дані
Номінація
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Фільм на мобільний телефон
  • Вебізод
  • Драма
  • Комедія
  • Жахи
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Стать режисера
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Чоловік
  • Жінка
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть рiк у форматі ХХХХ
Введіть коректні дані
Скріншот відеороботи (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Фото режисера (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Введіть коректні дані

02Контактна iнформацiя

Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть телефон у форматі +3хххх-ххх-хх
Якщо у вас виникли складності при подачі роботи, напишіть, будь ласка, нам на пошту: festival@dekino.com.ua або на офіційну сторінку "Де кіно" в Facebook

Ура-Ура!

Форма заявки на фестиваль «Де кіно. Епізод 2» заповнена успішно.

Ваша робота майже там, де кіно.

Вже скоро ми її отримаємо і повідомимо щодо подальшої участі в конкурсі.

Успіхів!

З любов’ю,
команда фестивалю
гортай вниз
22.6.2017 alt

Перші роботи «Де кіно» відображають прагнення українців до змін

До списку новин alt

Історії про людські почуття, реалії сьогодення та справжні емоції – саме ці теми здебільшого підіймають українці в своїх конкурсних роботах «Де кіно. Епізод 2».


Вже понад два місяці триває прийом робіт на фестиваль. Безумовним лідером стала номінація «Драма», яка займає 38, 7% від поданих робіт.


Але актуальним і цікавим для учасників конкурсу є формат для Інтернету – «Вебізод», який складає майже 21, 5% робіт. Минулого року саме в цій номінації було отримано найбільшу кількість відео. Навіть зважаючи на те, що торік «Вебізод» був представлений в Україні вперше.


Попри перевагу чуттєвих короткометражок українці не забувають і про гумор. Третє місце за кількістю поданих робіт посідає номінація «Комедія» – близько 16, 5%. Найпопулярніша тема – самоіронія. Учасники висвітлюють з комедійної точки зору залежність від соціальних мереж, мобільних телефонів та потягу до солодкого. Більшість робіт є повчальними і мають певну мораль.


Далі зі співвідношенням 13, 3% посідає номінація «Фільм на мобільний телефон». Більшість робіт про студентське життя, мрії та мотивацію до дій.


Найскладніше українцям даються жахи, поки їхня частка – 10% робіт. Наразі переважають роботи про містику.


«До завершення прийому конкурсних робіт на фестиваль «Де кіно. Епізод 2» залишилось менше місяця. Сьогодні ми маємо чітку тематичну тенденцію, яка властива всім номінаціям – жага до змін. Мало не в кожній роботі учасники розкривають проблематику суспільства, показують реалії та щасливе майбутнє. Багато робіт надихають до нових відкриттів, до бажання змінитися та навчитися допомагати один одному. У порівнянні з минулорічними роботами, де переважала тема війни та історії, цього року ми бачимо, що українці прагнуть змін», - коментує Світлана Павелецька, PR директор 1+1 медіа.


Прийом робіт на фестиваль «Де кіно. Епізод 2» триватиме до 17 липня. Роботи приймаються у п’яти номінаціях: «Вебізод», «Фільм на мобільний телефон», «Драма», «Комедія», «Жахи». Фестиваль не обмежений шаблонами, тримає на прицілі молоді таланти, руки і голови яких не бояться камер, влучних кадрів і безсонних ночей у монтажних кімнатах.

Будь там, де кіно!

Любиш сучасне українського кіно? Долучайся до нашої спільноти у Facebook та отримуй якісний контент!

Хей!
А ти вже приєднався до нашої спільноти кіношників в Facebook?
Тисни лайк та будь в курсі всіх новин!
Лайк!