Закрити

Форма реєстрації

Всі поля обов’язкові для заповнення!

01Інформація про відеороботу

Введіть коректні дані
Номінація
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Фільм на мобільний телефон
  • Вебізод
  • Драма
  • Комедія
  • Жахи
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Стать режисера
Page 1 Copy Created with Sketch.
  • Чоловік
  • Жінка
Оберіть варіант відповіді
Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть рiк у форматі ХХХХ
Введіть коректні дані
Скріншот відеороботи (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Фото режисера (до 1мб) Page 1 Created with Sketch. Завантажте зображення
Введіть коректні дані

02Контактна iнформацiя

Введіть коректні дані
Введіть коректні дані
Введіть телефон у форматі +3хххх-ххх-хх
Якщо у вас виникли складності при подачі роботи, напишіть, будь ласка, нам на пошту: festival@dekino.com.ua або на офіційну сторінку "Де кіно" в Facebook

Ура-Ура!

Форма заявки на фестиваль «Де кіно. Епізод 2» заповнена успішно.

Ваша робота майже там, де кіно.

Вже скоро ми її отримаємо і повідомимо щодо подальшої участі в конкурсі.

Успіхів!

З любов’ю,
команда фестивалю
гортай вниз
14.7.2016 alt

«Сьогодні фільми стають популярними не в кінотеатрах, а на YouTube»

До списку новин alt

Лояльне законодавство, ко-продакшн і круті історії врятують українське кіно. Такого висновку дійшли під час Public talk на тему «Де українське кіно?» генеральний директор 1+1 медіа Олександр Ткаченко та співзасновник FILM.UA Group Сергій Созановський. Зустріч відбулась 13 липня у мітінг румі Fedoriv у рамках професійної частини фестивалю Де кіно.


Відповідаючи на запитання залу, очільники двох найпотужніших виробників відео контенту країни, озвучили 5 особливостей розвитку сучасного українського кінематографу.


Контент – король. У всі часи історія залишається найважливішою складовою у виробництві кіно та серіалів.


«У кого є контент, що відповідає вимогам цільової аудиторії, той і є «королем гори». Не важливо де: в серіалах, повнометражних фільмах, головне - це історія», - зазначив Олександр Ткаченко.


«Історія, що викликає емоції», - додав Сергій Созановський.


У сучасних умовах шлях кінопродукту до глядача суттєво скоротився. Популярним можна стати, навіть, не виходячи з дому.


СС: «Світ змінився. Сьогодні фільми стають популярними не в кінотеатрах, а на YouTube. Вже практично не залишилося мастодонтів, які не спробували себе в цьому. Все рухається в digital».


ОТ: «Слухати історії про те, що вашу геніальну роботу не побачили або не почули - не цікаво. Якщо у вас дійсно унікальний продукт, ваш глядач знайде вас».


Закон "Про державну підтримку кінематографії в Україні", прийняття якого перенесли на осінь 2016 року, вкрай важливий для розвитку українського кіно.


ОТ: «Ухвалення цього закону дозволить залучити закордонні інвестиції та запросити в Україну європейські компанії для ко-продакшина. Це дозволить нашим продюсерам мінімізувати фінансові ризики, а українським професіоналам кіно отримати робочі місця і безцінний досвід роботи з європейськими колегами».


СС: «Закон про державну підтримку кінематографа, допоможе маленькій дитині - українському кіно - піти і заговорити».


В умовах високого конкурентного середовища та маленького ринку збуту, українське кіно може бути успішним, якщо компанії-виробники будуть працювати у ко-продакшині з українськими та європейськими виробниками.


ОТ: «Рушієм українського кінематографу все-таки є комерційне кіно. А щоб воно було успішним, потрібно орієнтуватись на експорт. Тому потрібні сценарії, що будуть цікаві не тільки українському глядачеві, а й міжнародному».


СС: «Ми працюємо на маленькому ринку. В умовах жорсткої конкуренції з американськими і російськими фільмами дуже складно розраховувати на прибуток тільки від українського глядача. Тому ми зацікавлені, щоб наше кіно вироблялося на українській території, а продавалося на інших. Якщо ми покажемо якість, професіоналізм, захопленість - інвестиція з'являться».


Сьогодні молоді таланти можуть стати в основі зародження українського незалежного кіно. Одна з можливостей заявити про себе – участь у фестивалях.


СС: «Успіх обов'язково прийде до того, хто буде пробувати. Немає кращого університету, ніж бути присутнім на знімальному майданчику і знімати. Потрібно гучно і чітко про себе заявити. І не бояться. Серіал «Нюхач», який є дуже успішним проектом, зняла людина, яка до цього ніколи не знімала серіальні історії».


ОТ: «Кількість талантів, які вже зараз здатні якісно виконувати поставлені завдання, і кількість необхідних нам кадрів не можна порівняти. Тому нам цікаво бачити людей, які здатні народжувати креативні ідеї та втілювати їх в життя. Якщо ми знайдемо таких - ми готові дати їм дорогу».


Нагадаємо, тема фестивалю короткого метру Де кіно - «Я знаю країну, в якій живу». На фестиваль приймаються роботи у номінаціях: «вебізод», «фільм на мобільний телефон», «трейлер до власного серіалу» та «ремейк на відомий фільм».


Прийом робіт продовжено до 7 серпня. Окрім того, у рамках фестивалю проходить пітчинг кліпів The Next Big Thing-2016, де також очікуються роботи до 7 серпня.

Будь там, де кіно!

Любиш сучасне українського кіно? Долучайся до нашої спільноти у Facebook та отримуй якісний контент!

Хей!
А ти вже приєднався до нашої спільноти кіношників в Facebook?
Тисни лайк та будь в курсі всіх новин!
Лайк!